Pagina's

woensdag 19 augustus 2015

..a.s vrijdag..

Wat heerlijk dat het buiten droog is, dat de zon weer door de wolken komt...
Wat een regen is er gevallen, tjonge....maar het was wel erg goed voor mijn tuin. Mijn achtertuin is nu een paar weken al klaar, wat geniet ik ervan.
En sinds deze week is de voortuin ook klaar en erg leuk geworden. Eenvoudig, maar mooi met verschillende gras soorten. Een paadje gemaakt van grijze natuurstenen en als grondbedekker houtsnippers.

Vrijdag wordt ik weer opgenomen ivm een operatie.
Ik heb nog steeds een drain in mijn li-nier. Afgelopen donderdag heb ik al een (kleine) operatie gehad, om evt de drain te verwijderen. Maar helaas was dat niet gelukt. De arts ging bij mijn urineleider, waar een vernauwing zit, een ballon dilatatie proberen,maar helaas....er was geen doorgang mogelijk.
Nu is er een grotere operatie nodig om de doorgang beter te laten verlopen,de doorgang van nier naar urine-stoma.
Ik kan bijna zeggen dat ik uit kijk naar de operatie, want wat ben ik die drain zat. Je bent erg beperkt in bewegen en liggen, maar het geeft ook veel pijn.
Net telefoon van de afdeling gehad over as vrijdag; Ik wordt om 9.00 geopereerd, mooi op tijd;)
We hopen en bidden dat alles goed mag verlopen. En dat ik rustig uit de narcose wakker mag worden, en verder voorspoedig mag opknappen.
De opname duurt ongeveer 7 dagen.
Na de operatie zal ik een stukje op mijn blog zetten,als ik daar een beetje toe in staat ben....
Liefs Mathilde





Geen opmerkingen:

Een reactie posten