Pagina's

maandag 31 augustus 2015

Thuis...

Afgelopen zaterdag mocht ik weer thuis komen uit het ziekenhuis.
Dank aan mijn Hemelse Vader, dat ik voorspoedig mocht opknappen, opknappen na tweede zware buikoperatie. En nu mag ik thuis verder aansterken, heerlijk.
Het was een zware week direct na de operatie. Lichamelijk maar ook in mijn hoofd, er waren veel momenten dat ik angstig was in het ziekenhuis.
Erg vervelende dromen, over de vorige opname, plaagde mij.
Voor mij is nu pas de volledige periode van ziekenhuis opname afgesloten. Er zijn geen komma's meer, nu is het een punt!!
Ik ben weer thuis, met nog wel (thuis)zorg om mij heen, maar dat hoop ik langzaam aan af te bouwen.

Het spijt mij dat ik nu pas een stukje zet op mijn blog. Maar aan alle kanten ontbrak mij de moed en de kracht om maar een woord te kunnen schrijven.
Ik merk nu wat ik heb ingeleverd de afgelopen 3 maanden...maar ik vertrouw op de liefdevolle zorg van mijn Hemelse Vader.
Hij geeft mij de kracht en de energie om weer op te knappen.
Hij geeft liefdevolle mensen om mij heen die mij daarbij helpen.
Hij is er...en zal er altijd zijn!!
Liefdevolle groet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten